V jakém stavu je mé T3 Syncro a kolik je tam práce?

Zastavil jsem se na klempířské a vestavbářské dílně VejnyWood, abychom se podívali na skutečný stav plechařiny na mém Volkswagenu T3 Syncro, který jsem nedávno koupil.

Z fotek byl odhad na opravu karoserie a spodku 50-60 000 Kč, ale po tom, co jsme to prošli pořádně zblízka, jsme na 80-85 000 Kč (díly, materiál, spousta práce, bez laku). A nedivím se. Bylo tam hodně nových míst, která jsem sám neviděl. Místa, která jsem si myslel, že půjdou opravit, jsou sežraná. Ale nic, co by nešlo zachránit.

Dva dny jsem přemýšlel, zda do toho za tu cenu jít. Ne proto, že by to bylo drahý. Cena je ještě celkem slušná. Ale spíš proto, jestli se mi to vůbec „vyplatí“, protože u karosářských prací to samozřejmě nekončí, spíš naopak.

Nakonec jsem se rozhodl, že do toho půjdu, a auto zkusíme zachránit. Věřím, že nám v budoucnu po těch všech starostech přinese i spoustu radosti a zážitků. :)

Více informací ve videu:

Každou středu nový článek na e-mail

Info o vydání nového článku ti vždy pošlu na e-mail, ať o nic nepřijdeš. Žádný spam, odhlášení na jeden klik. Tak to zkus.

Formulář se odesílá, počkejte prosím...



Autor

martin.kolcaba@gmail.com'

Martin von Nomádem.cz

Začínající digitální nomád, jinak konzultant internetového marketingu libující si v SEO a použitelnosti webů.

3 komentáře u „V jakém stavu je mé T3 Syncro a kolik je tam práce?“

  1. Vítej ve světě t3 :) Nemám syncro, ale běžnou obytku. Nákup 80, kastle místy horší, ale dá se. Takže vaření, lakování a nějaký drobnosti 80. Půl roku na to motor lehnul – na totální repas, kde zbyl jen blok, klika a ojnice – 80. Na autě už zbyla původní jen převodovka. Hodně zdaru a nepodlehnout trudomyslnosti ;)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>