Izolace K-Flex - samolepicí s AL laminací (metráž)
Kód produktu: M_k-flex-al
Samolepicí izolace K-Flex HDUCT KRAFT s hliníkovou laminací pro izolaci obytných dodávek i jiných vozů. Nenasákavý materiál s uzavřenou strukturou buněk. Dodáváme v síle 6 - 30 mm, vyberte si dle potřeby. 1 ks = 1 m2.
Nemáme zrovna skladem tolik, kolik potřebujete? Izolaci K-Flex doskladňujeme každý týden, klidně tedy objednejte množství, které potřebujete, a neohlížejte se na aktuální skladovou zásobu. Další materiál naskladníme do 3-5 pracovních dní.
Co je K-Flex?
K-flex je izolace na bázi syntetického kaučuku s uzavřenou strukturou buněk, se samolepicí vrstvou se zvýšenou přilnavostí ke kovům. Potažena pevnou reflexní AL folií. Spodní samolepicí vrstva je zpevněna mřížkou ze síťoviny. Perfektně přilne ke karoserii a v současnosti jde o často používaný materiál pro izolaci obytných dodávek i pro další aplikace.
- K-Flex k izolaci dodávek používá řada profesionálních vestavbových dílen
- snadno se s ním pracuje
- snadno jej nařežete pomocí běžného zalamovacího nože
- díky samolepicí vrstvě jej nalepíte jako samolepku
- má kvalitní lepidlo, perfektně drží na karoserii (karoserii doporučujeme odmastit minimálně technickým lihem, nebo nejlépe isopropanolem)
- Dle normy ČSN 73 0862 spadá do kategorie B - nesnadno hořlavá.
- Izolace je nenasákavá (nasákavost WS <0,1% ), s uzavřenou strukturou buněk, výborné parotěsné vlastnosti (minimálně saje vodu => výrazné snížení rizika koroze karoserie pod izolací)
Jak objednat?
Izolaci K-Flex vám zašleme v libovolném množství, dle objednaných metrů čtverečních (při vkládání do košíku 1 ks = 1 m2).
Materiál odvíjíme z role o šířce 1500 mm, cena je uvedena za 1 m2. Pokud objednáte například 15 m2, přijde vám pás o rozměru 10 x 1,5 m (= 15m2).
Objednané množství izolace od každé síly může přijít buď vcelku, nebo na dvě části. Pokud nutně potřebujete izolaci vcelku, dejte nám prosím vědět v poznámce k objednávce.
Výhody K-Flexu oproti vláknitým materiálům*
*vláknitými materiály rozumíme různé vaty, vlnu a podobně, které jsou k izolaci obytného auta nevhodné.
- žádné sprašování vláken
- výhoda možnosti využití tenčí izolační vrstvy díky uzavřené strukuře buněk a lepším tepelně izolačním vlastnostem
- díky kvalitní samolepicí vrstvě montáž nevyžaduje pomocné materiály (trny, lepidla apod.), prostě ji nalepíte jako samolepku
- minimální nasákavost
Výhody K-Flexu oproti polystyrenům (EPS, XPS atd.) a ostatním deskovým materiálům
- K-Flex je měkký, dobře se s ním manipuluje, snadno se tvaruje, a v dodávce plné přechodů a oblin se s ním bude pracovat řádově lépe než s deskovým materiálem
- přilne ke karoserii vozu, což se s deskovým materiálem v plechové dodávce nikdy nepodaří
- minimální nasákavost
Jak silný K-Flex vybrat?
Pro izolaci dodávky doporučejeme alespoň 15 mm izolace nebo více. Materiál je případně možno vrstvit přes sebe, díky AL vrstvě na sobě dobře drží (po odmaštění AL vrstvy, viz tipy pro aplikaci níže). Dá se tak napřílad použít slabší K-Flex na vyrovnání profilovaných míst (podlaha, strop...), a pak jej zatáhnout silnější vrstvou.
Několik tipů pro aplikaci izolace K-Flex
Budeme se bavit o aplikaci na plechovou karoserii dodávky, ale stejné tipy platí i pro jakoukoli jinou aplikaci.
- karoserii před lepením důkladněte očistěte a odmastěte. Odmastěte ji minimálně technickým lihem, lépe isopropanolem (isopropylalkohol, IPA...).
Pro finální odmaštění karoserie určitě nepoužívejte technický benzín, ten můžete použít na hrubé očištění, ale nic s ním neodmastíte, protože je mastný (ano, i navzdory všem internetovým radám se jeho vlastnosti nemění :) ). - nelepte na rozpálenou karoserii, ideální aplikační teplota je 15-25 °C bez toho, že na karoserii peče slunce a rozpaluje ji. Takže ideálně lepit na dílně, nebo v rozumném počasí. Stejně tak samozřejmě není vhodné lepit v mrazu na prochladlou a orosenou karoserii.
- pokud se rozhodnete vyhrát si s vytlumením auta a pod K-Flex použijete antivibrační materiál STP Black (Gold nebo Silver), je dobré olepit hrany antivibračního materiálu AL páskou. Při aplikaci STP Black totiž na okrajích materiálu vytlačíte trochu butylu, na kterém K-Flex nebude držet. Pokud hrany přetáhnete páskou, k ní K-Flex přilne dobře.
- K-FLex řezejte lámacím nožem. Při řezání materiálu rychle ztupíte čepel zalamovacího nože. Pro precizní a čisté řezy proto mějte v zásobě dostatek náhradních čepelí, které stojí pár korun - minimálně třicet čepelí se při aplikaci na celé auto rozhodně neztratí a těch pár desetikorun navíc vám ušetří spousty nervů.
- nejdůležitějším místem pro izolaci obytné dodávky je střecha. Na tu celý den pere slunce, a v zimě jí uniká nejvíc tepla. Boky vozidla jsou hned druhé v pořadí. Zvažte proto, zda na střechu nedat silnější materiál než na zbytek vozu.
- pokud K-Flexem chcete izolovat podlahu vozu, myslete na to, že jde o měkký materiál, a tudíž se hodí na podlaze vytvořit rošt (např z vodovzdorné překližky) a K-Flex vkládat mezi něj. Dát 25mm K-Flex bez roštu a na něj připlesknout desku podlahynení dobrý nápad.
- zvažte použití lepidla K-Flex K-414 - a to především při instalaci izolace do tmavých aut, alespoň na strop. Střecha vozu se, zejména v případě tmavšího odstínu laku, v létě může rozpálit tak, že se dostanete na limitní teploty samolepicí vrstvy izolace KFlex. Po čase by mohlo docházet k odlepování izolace, čemuž lze předejít použitím lepidla K-Flex K-414 s teplotní odolností přes 100°C. Další variantou je koupě izolace K-Flex ST bez samolepicí vrstvy a lepit na lepidlo K-414 rovnou.
Hmotnost izolace K-Flex
sÍLA IZOLACE | hMOTNOST |
---|---|
6 mm | cca 0,566 kg / m2 |
10 mm | cca 0,733 kg / m2 |
15 mm | 0,972 kg / m2 |
20 mm | 1,233 kg / m2 |
25 mm | 1,375 kg / m2 |
Délky rolí izolace K-Flex
Pro některé z vás je klíčové, jaká je maximální délka K-Flexu v kuse. Ta je ovlivněná délkou rolí, v jakých K-Flex skladujeme:
Síla izolace | Délka role |
---|---|
6 mm | 30 m (45 m2) |
10 mm | 20 m (30 m2) |
15 mm | 12 m (18 m2) |
20 mm | 10 m (15 m2) |
25 mm | 8 m (12 m2) |
Objednat můžete libovolné množství K-Flexu (na celé metry čtvereční), když ale objednané množství přesáhne hodnoty výše, odešleme ho už na víc kusů.
Technická data:
Použití pro teplotní rozsah | -40°C max +85°C |
Tepelná vodivost λ W/(m• K) EN 12667 (DIN 52612) - EN ISO 8497 (DIN 52613) | Síla ≤ 25mm
|
Korozní riziko | EN 13468; pH neutral (7±1) |
Součinitel odporu difuse vodních par µ EN 12086 (DIN 52615) | ≥ 7000 |
Hořlavost | Euroclass B, s3, d0 EN 13501-1 Cl. 1 (I), Brandkennziffer 5-2 (CH) B1 DIN 4102 (DE), M1 (E), BS 476 1989 CL.0 (UK) |
Naše hodnocení
Martin
Líbí se nám
- uzavřená buněčná struktura a nenasákavost
- hliníková folie na povrchu a samolepicí vrstva s kvalitním lepidlem
- dobře se s ním pracuje a skvěle přilne ke karoserii
- perfektní tepelně izolační vlastnosti
- částečně poslouží i jako protihluková izolace
Verdikt
"Svou první dodávku jsem nechal vystříkat pěnou, která má vynikající izolační vlastnosti, ale jinak spoustu nevýhod. Hledal jsem, čím izolovat druhou obytnou dodávku, kterou teď stavím, a rozhodl jsem se pro K Flex. Z izolačních materiálů na trhu mi přijde jako jeden z nejlepších v mnoha ohledech, což je ostatně důvod, proč jsme ho zařadili do nabídky."
Martin - Nomádem.cz
Specifikace
Výrobce | L’ISOLANTE K-FLEX |
Hodnocení 100%
21.10.2021
Recenze návštěvníka
rychlá dodávka dobře drží na karoserii
opravdu to tupí nože, chce to brousek nebo sadu čepelí do zalamováku
Po hledání na netu jsem vybral na izolaci dodávky (Ducato) Kflex. Celkově spokojenost, rychle dodáno, práce s ním je snadná, a dobře drží. Extra lepidlo jsem nepoužíval.
24.10.2021
Recenze návštěvníka
Samolepicí vrstva, hned drží.
Musí být ostrý nůž, jinak se to špatně řeže.
Za tu cenu to ušetří hodně práce.
14.7.2021
Recenze návštěvníka
rychle dodáno, dobře se s tím pracuje
nic