Dva týdny zpět jsme si pořídili 4×4 Sprintera. Pojďme se podívat, jak auto vypadá a v jakém je stavu. Omluvte nepřesnosti v popisu předehřevu / nezávislého topení, už vím víc o tom jak funguje… 🙂
Pár informací o autě:
- Mercedes-Benz Sprinter 312 D 4×4
- rok výroby 1999
- motor 2.9td
- najeto cca 155 000 km
- z výbavy stojí za to zmínit předehřev motoru, klimatizaci a zadní uzávěrku. Nemá redukci, kterou časem asi nechám dodělat, ale teď budu mít jiný věci do kterých vrážet peníze
Budeme ho přestavovat na obytné auto s cílem vydat se jednou do mého vysněného Mongolska. Na to měl původně posloužit náš VW T3 Syncro, který jsme dávali dohromady, a o kterém jsme natočili několik videí z klempírny.
Časem jsme ale došli k tomu, že T3 nám bude malá, a navíc se jako blesk z čistého nebe naskytla možnost koupit tohohle Sprintera. Po dlouhém rozmýšlení jsme do něj šli.
sledujte @nomademcz na: Facebooku | Instagramu | YouTube
Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)
Ahoj, prosimtě uvažujeme také o koupi dodávky na letní putování. Chci se zeptat jak to vidíš s pohonem 4×4, je nutný nebo není? Měl jsem subaru 4×4 ale reaálně byl třeba pohon 4×4 tak 1-2x do roka, nicméně když tam v tom okamžiku byl tak to byla paráda. Jaké máte zkušenosti s dvoukolkou dodávkou? Měli jste někdy problém vyjet z trávy, mokré trávy atd? Hledáme něco většího asi velikost sprintera. Díky za info.
ahoj, nutný samozřejmě není. Máme i dlouhého Sprintera 312D v zadokolce, a je fajn. Dokud byl prázdný, byly problémy na trávě atd., ale jakmile do něj uděláš vestavbu a zatížíš zadek, je to bez problémů, na trávě si ani nehrábne.
Takže klasická dodávka úplně v pohodě. Pokud by měla uzávěrku diferenciálu, tím líp, ale taky to není nutnost.
Doporučuju článek https://nomadem.cz/vyber-a-stavba-obytneho-auta-na-cestu-kolem-sveta , hlavně úvod článku, kde Marek rozebírá jestli je 4×4 nutnost nebo ne.