Výměna a vrácení zboží
Jakékoli zboží nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data, kdy jste jej obdrželi. Jakmile nám dorazí, zkontrolujeme jej, a vrátíme vám peníze.
Aby to celé proběhlo hladce a nedošlo ke zmatkům a prodlením, postupujte prosím přesně dle kroků uvedených níže.
Postup pro vrácení zboží:
1) Vyplňte formulář pro vrácení zboží:
Ve formuláři prosím uveďte, jaké zboží a z jaké objednávky vracíte, a uveďte číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Urychlíte tím celý proces.
2) Zboží bezpečně zabalte
Nepoužité a nepoškozené zboží bezpečně zabalte. Snažte se prosím maximálně zachovat původní obal zboží. Přiložte k němu vytištěný a vyplněný formulář. Pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte prosím alespoň rukou psaný dokument s číslem objednávky, jménem, kontakty a důvodem vrácení. Výrazně tak urychlíte celý proces, protože budeme schopni rychleji identifikovat, o jakou objednávku šlo.
3) Zboží a dokumenty nám zašlete na naši adresu:
FROGMAN s.r.o. - 27908E (prosím uvádějte v této podobě včetně 27908E)
Třída 3. května 910
763 02 Zlín - Malenovice
Česká republika
Dopravci prosím uveďte tyto údaje:
- e-mail: podpora@nomadem.cz
- telefon: +420 773 762 366 (POZOR, na tento telefon prosím nevolejte. Pokud máte dotazy, kontaktujte nás na +420 383 800 184 nebo podpora@nomadem.cz)
Adresu prosím zadávejte přesně tak, jak je uvedena výše, tedy včetně kódu 27908E - podle něj poznáme, že jde o vratku, a urychlíte tak její vyřízení.
Jakmile nám zboží dorazí, spojíme se s vámi a situaci dořešíme.
K zasílání veškerých vratek prosím využívejte přepravce, kteří zboží doručí přímo na naši adresu. Zásilky doručené na různá výdejní místa apod. nebudou převzaty a dopravce vám je vrátí.